Iratrendezés – iratselejtezés
Iratrendezés
Rend a papírdzsungelben!
A cégek számára a mindennapi teendők közepette gyakran nehéz időt és erőforrásokat fordítani az iratok folyamatos rendszerezésére, megfelelő archiválására és selejtezésére. Ennek eredményeként egy idő után káosz uralkodhat az irathalmazban, amely akadályozhatja a hatékony működést. Egy-egy irat megtalálása komoly erőfeszítést igényelhet, és a felesleges tárolás jelentős irodaterületeket foglalhat el. Mindezek az üzleti hatékonyság csökkenését eredményezhetik, és a költségek magasabb szintű növekedéséhez vezethetnek.
Cégünk felkészült csapatával és iratkezelésben jártas szakértők irányításával vállalja Ön helyett az iratrendezés és iratselejtezés fáradságos feladatát. Az iratokat az Ön vállalatának igényei szerint rendszerezzük, hogy könnyen és gyorsan megtalálhatók legyenek, és optimalizáljuk az iratok tárolásához szükséges helyet. A rendezés során figyelembe vesszük az ügyféligényeket és a vonatkozó jogszabályokat, kiválogatjuk a selejtezésre alkalmas iratokat, és elkészítjük a selejtezési jegyzőkönyveket. Amennyiben szükséges, segítünk az államigazgatási szerveknél a selejtezési jegyzékek levéltári jóváhagyatásában is. Bízza ránk az iratrendezés fáradságos feladatát, hogy cégében a rend uralkodjon a papírdzsungel helyett!