Levelek elektronikus iktatása – postai folyamatok automatizálása

Digitális postaszoba

Átmenet a papírmentes levélkezelésbe!

Habár napjainkban az üzleti élet egyre jobban az elektronikus levelezésre épül, még ma is sok szervezet fogad és küld normál papír alapú leveleket. A papír alapú levelek kezelése a legtöbb szervezetnél nehezen oldható meg költséghatékonyan, ugyanakkor az elektronikusan és papír alapon érkező levelek egységes rendszerben történő kezelésére egyre nagyobb igény van.

Postaszoba

A postaszoba tevékenységek kiszervezésével lehetőség nyílik átszervezni az erre allokált erőforrást, optimalizálni a költségeket, és lehetővé teszi a dinamikus alkalmazkodást a változó igényekhez. Cégünk olyan alternatívát tud nyújtani a hagyományos postai levelek házon belüli kezelésének kiváltására, amely az adott szervezet működéséhez igazodva lehetővé teszi a levélkezelési folyamatok optimalizálását. Szolgáltatásunk magában foglalja a bejövő levelek postai átvételét, a levelek szortírozását, a postabontást, a digitalizálást, az igény szerinti iktatást, illetve az index azonosítókkal történő ellátást, továbbá a digitalizált levelek és az adatállomány tetszőleges számítógépes rendszerbe történő feltöltését. Kimenő levelek esetén vállaljuk elektronikus állomány alapján a levelek nyomtatását, a boríték nyomtatást, a borítékolást és a postai feladást. A kiszervezett digitális postaszoba számos előnnyel jár:

  • Erőforrás optimalizálás
  • Költségmegtakarítás
  • Dinamikus levélkezelés
  • Jól követhető folyamatok
  • Hatékonyabb működés
  • Pontosabb levélkövetés
  • A szervezeten belüli fizikai papírkezelés minimalizálása
  • A levelekhez való gyorsabb és kényelmesebb hozzáférés

Válassza a digitális postaszoba szolgáltatásunkat, és hozza be cégét a papírmentes levélkezelés korszakába!